tisdag 19 augusti 2008

Blogga?

Jag trodde att det bara var blogg-bella och övriga hjärndöda stereotypa personer som skriver ytliga bloggar om de senaste märkeskläderna. Visst så är det till den största delen, men så finns det människor som på ett eller annat sett skriver på sin blogg för att sprida sin kunskap eller åsikter, jag tillhör de sistnämda. Jag är personligen ytterst skeptisk när det gäller bloggar och nymodigheter som detta och anser att det tillhör nyhetens behag.

Anledningen att jag har valt att blogga kan härledas till bloggens namn. Jag har sett samhällsutvecklingen i Sverige, som är skrämmande, är jag en gammal stofil eller virrpanna?
inser jag fakta före våra kära politiker? jag vet inte, det enda jag vet är att jag måste ventilera mig...

just det, om bloggen någonsin blir läst och citeras av någon på tidningarna Aftonbladet, Expressen, Stockholms City eller Metro kommer jag vidta rättsliga åtgärder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar